کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317988 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

فیس‌بوک پلتفرم‌های موبایلی توسعه می‌دهد

http://www.khabaronline.ir/Images/News/Smal_Pic/6-5-1391/IMAGE634790303829147534.jpgشبکه اجتماعی فیس‌بوک از راه اندازی دفتری در شهر لندن خبر داد که تمرکز آن روی توسعه پلتفرم‌های موبایلی است.

به گزارش سافت گذر به نقل ازخبر آنلاین؛ بنابر اعلام فیس‌بوک، اولین دفتر این کشور خارج از مرزهای آمریکا به زودی در شهر لندن آغاز به کار خواهد کرد تا پلتفرم‌های موبایلی این شرکت توسعه یابد.
این خبر خوشی برای بریتانیا به حساب می‌آید، زیرا فیس‌بوک قصد دارد طی سال‌های آتی سرمایه گذاری هنگفتی روی پلتفرم‌های موبایلی خود انجام دهد. پیش از عرضه سهام فیس‌بوک در بازار بورس آمریکا، این شرکت اعلام کرد که 900 میلیون کاربر آن از طریق دستگاه‌های موبایلی به فیس‌بوک دسترسی پیدا می‌کنند. از این رو جمعیت بزرگ کاربران موبایلی فیس‌بوک، بزرگ ترین شبکه اجتماعی دنیا را به گسترش پلتفرم‌های موبایلی خود و جذب بیشتر مصرف کنندگان از این درگاه واداشته است.
فیس‌بوک در پی گسترش بازار و درآمدهای خود دو شرکت Spool و Instagram را در سال میلادی جاری خریداری کرد. اما پس از کاهش 25 درصدی ارزش سهام فیس‌بوک، همه نگاه‌ها به ارایه گزارش مالی این شرکت کنفرانسی است که بیست و ششم ژوئن است برگزار می‌شود.
دیوید فیشر، نایب رئیس بخش بازاریابی و کسب و کار فیس‌بوک می‌گوید: «در حال حاضر پلتفرم‌های موبایلی باید به دغدغه اصلی ما تبدیل شود. این مساله در داخل شرکت فیس‌بوک اهمیت زیادی دارد که ما از اهمیت پلتفرم‌های موبایلی آگاه باشیم و با سرعت به سمت توسعه این بازار خود در این حوزه قدم برداریم.»
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 10297 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: khabaronline.ir تاریخ خبر: 1391/05/08 تعداد مشاهده: 2294
سافت گذر